top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

תיקון טעות ועדכון - בית"ר עירוני מעלה אדומים

לפני כחודשיים (13.10.2016) פרסמנו דו"ח קצר בשם 'גול עצמי' שעסק ב-6 מגרשי הכדורגל (ב-5 התנחלויות שונות), אשר בהם מתקיימים משחקי ליגה סדירים. בחודשים הקרובים ישראל עשויה למצוא את עצמה בהתנגשות עם פיפ"א (התאחדות הכדורגל העולמית), מאחר וההתאחדות הכדורגל הישראלית מאפשרת בניגוד לתקנון פיפ"א שאוסר על חברותיו לקיים משחקים מחוץ לשטחן הריבוני בלא הסכמת המדינה המארחת, ל-6 קבוצות מההתנחלויות ליטול חלק במשחקי ליגות הכדורגל המקומיות.


בדו"ח פרסמנו בין היתר מידע על מגרש הכדורגל במעלה אדומים בו סברנו שמתקיימים משחקיה של בית"ר עירוני מעלה אדומים המשחקת בליגה ב' דרום ב'. לאחרונה למדנו כי משחקי הקבוצה מתקיימים במגרש שנבנה בין השנים 2012-2013 ממזרח להתנחלות מעלה אדומים, באזור התעשייה מישור אדומים. מגרש זה בנוי בתוך אדמות גוש 'אל ח'אן אל אחמר' בשטח שככל הידוע לנו הופקע בשנת 1975, לשם הקמתם של אזור התעשייה מישור אדומים וההתנחלות מעלה אדומים. (הדברים נכתבים בזהירות מסוימת מכיוון שהמגרש ממוקם בתוך מובלעת שעל פי מפת ההפקעה לא נכללה בצו ההפקעה, אך למרות זאת אנו מניחים כי מדובר בשטח מופקע).


נציין כי המגרש בחלקה המערבי של ההתנחלות מעלה אדומים שאותו תעדנו בדו"ח 'גול עצמי', משמש לאימוני ומשחקי קבוצות הנוער של מועדון בית"ר עירוני מעלה אדומים .


קראו את הדו"ח המלא>>goo.gl/N4QrtP


Comments


bottom of page