top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

בר בהר

ביום שבת שעבר (22.72023), העלנו כאן פוסט שבו עידכנו לגבי מעלליה של הכנופייה האלימה שפועלת במרחב שבין שתי ההתנחלויות המבודדות והאלימות נוה צוף (חלמיש) ועטרת. זאת הכנופייה שאחראית יחד עם מתנחלים אלימים ומסוכנים נוספים שהצטרפו אליה ממקומות אחרים, לפוגרום שנעשה בכפר אם ספא ביום שבת ה-24.6 (https://bit.ly/3KlonFj).

שלשום יום חמישי (27.7.2023), פורסמה בעיתון 'הארץ' מעין כתבת פרופיל על האדם שקשור לחלק ניכר ממקרי האלימות באזור זה - צבי בר יוסף שמו, שעליו כתבנו כאן אי אילו פעמים בעבר. אנו ממליצים לקרוא את הכתבה במלואה, על מנת להתחיל לתפוס את ממדי האסון שכנופיית המתנחלים האלימה הזו הפועלת בחסות הצבא, המיטה על אזור זה. לאחר מכן, הכפילו את האסון הזה ב-70 מקומות נוספים בגדה שמתנהלים באופן דומה, על מנת להבין מה קורה בגדה המערבית בשנים האחרונות.

עם כל הכבוד לחברי הכנופייה הזו, האחראית למפעל האלימות המחליא הזה, היא מדינת ישראל על שלל מנגנוניה ובראשם הצבא, שמספק לבר יוסף ושות' נשק ושירותי הגנה 24/7; המנהל האזרחי שמאפשר להם להשתולל ולבנות בלא חשש מאכיפה; משטרת ישראל שלא נוקפת אצבע כדי להביא לדין מתנחלים גם במקרים של מקרי אלימות קשים ביותר; החטיבה להתיישבות שמעבירה באופן מכוון קרקעות לאנשים מסוגו של בר יוסף ומעניקה לרבים מהם הלוואות ומענקים נדיבים מזה שנים (https://bit.ly/3rQcbGn); הרבנות הראשית הרקובה עד היסוד, שמעניקה לבר יוסף כמו גם לאנשים נוספים מסוגו, הכשר עבור הבשר שהם מגדלים (https://bit.ly/3OcwDbY); ומועצה אזורית בנימין כמובן, שעליה אין צורך להרחיב, שכן מדובר בגוף עברייני במוצהר, שמקבל מאות מיליוני ש"ח מדי שנה מתקציב מדינת ישראל (https://bit.ly/3Kk7tH0).

לכתבה על בר יוסף בעיתון הארץ - https://bit.ly/3KirwG7


Comments


bottom of page