top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

חגי בן ארצי - שקרן ומסית


חגי בן ארצי תושב ההתנחלות בית אל ואחיה של שרה נתניהו, הוא שקרן-מסית.

ביום שישי ה-14.12.2018 בן ארצי עמד מול מצלמות ערוץ 7, שיקר והסית בלא בושה נגד בג"ץ. האירוע החל לאחר שחייל ששמר על התנחלות בית אל הותקף ונפצע על ידי פלסטיני שנכנס דרך פתח בחומה שהצבא בנה ממערב להתנחלות לפני מספר חודשים. בעקבות זאת אמר בן ארצי למצלמה: "בחומה הזו הושקעו מליארדים אבל בג"ץ שורש הרע במדינה, חייב את צה"ל להשאיר פתח בחומה כי מאחורי הפתח הזה יש איזה ח'רבה של ערבי שכבר 100 שנה לא גר בה." שעות ספורות לאחר מכן מתנחלי בית אל הרסו באמצעות בולדוזר שני מבנים ישנים שנבנו שנים לפני שההתנחלות קמה.

שני המבנים הללו או "הח'רבה של הערבי" בשפתו של בן ארצי, שייכים לשתי משפחות פלסטיניות שעשו בהם במשך שנים שימוש לשם פרנסתן, ונאלצו בסופו של דבר לעזבם בשל קרבתם להתנחלות. עכשיו שמעו קטע: שתי המשפחות הללו מעולם לא הגישו שום עתירה לבג"ץ כנגד בניית החומה ובלאו הכי בג""ץ מעולם לא הכריח את הצבא להותיר שום פתח!

האירוניה הענקית מאחורי כל הסיפור המכוער הזה, היא שבן ארצי ושכניו להתנחלות בית אל, חייבים תודה ענקית לבג"ץ שבשנת 1978 התיר באחת מפסיקותיו השערורייתיות ביותר להפקיע באופן "זמני" למעלה מ-2,400 דונם ל"צרכי ביטחון". על חלקם הוקמה ההתנחלות. אבל עזבו אתכם מעובדות כי לא משנה כמה אדמה המדינה הפקיעה או תפקיע עבור מתנחלי בית אל ובאילו תירוצים נלוזים היא תצדיק זאת, הם תמיד ירצו עוד. ולשם כך צריך טיפוסים מהסוג של בן ארצי ש"בשביל ארץ ישראל" תמיד יהיו מוכנים לעמוד מול מצלמות ולשקר בלא בושה.


bottom of page