top of page
לוגו לבן.png

וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, כֶּרֶם הָיָה לְנָבוֹת הַיִּזְרְעֵאלִי, אֲשֶׁר בְּיִזְרְעֶאל--אֵצֶל הֵיכַל אַחְאָב, מֶלֶךְ שֹׁמְרוֹן"            מלכים א' פרק כא"

חיפוש

תכירו את בועז ארזי, עורך דין הבית של 'רגבים'.


תכירו את בועז ארזי, עורך דין הבית של 'רגבים'.

בועז ארזי הוא אזרח טוב שחרד לשלטון חוק, לכן הוא בטח גם הלך ללמוד משפטים. אז על מנת לעזור למדינה לאכוף את החוק, עוה"ד ארזי מגיש המון עתירות בהן הוא דורש מהמדינה להרוס בתים שנבנו בניגוד לחוק. להרוס למי? שאלה מצחיקה, להרוס כמובן רק לפלסטינים שהמנהל האזרחי אוסר עליהם כמעט בכל מקרה לבנות בשטחי C (כלומר ברוב שטח הגדה) גם אם מדובר בשטחים פרטיים בבעלותם.

אבל לעו"ד ארזי יש סוד שהוא לא רוצה שתדעו. הסוד הוא שהוא בעצמו גר בבית שנבנה באופן לא חוקי על אדמה פרטית גנובה של תושבי הכפר די דבואן, שאפילו המנהל האזרחי הוציא נגדו צו הריסה.

כן - ככה זה עובד - מצד אחד שימוש בכלים המשפטיים וקריאה לכבד את החוק. אבל כשזה מגיע אליו ולשכנים שלו בהתנחלות 'מעלה מכמש' החוק הופך לבדיחה.

כדאי אבל לזכור שבועז ארזי לא לבד - לפחות 14 מאנשי רגבים בהווה ובעבר שפעלו ופועלים כנגד בניה בלתי חוקית של פלסטינים - גרים בעצמם בבתים שנבנו שלא כחוק. כך נראה המוסר הכפול של רגבים. לכתבה המלאה>> http://bit.ly/2HsLivl


bottom of page